Regulamin dot. lotów

WARUNKI PRZY ZAKUPIE BILETÓW NA WYDARZENIA, HOTELE I LOTY

Dotyczy zakupu pakietu zawierającego bilet na wydarzenie, hotel i lot.

Anulowanie i zwrot kosztów
Zarezerwowane wydarzenie, w tym bilety, hotel i loty, nie podlegają anulowaniu ani zwrotowi kosztów. 

Imię i nazwisko zgodnie z paszportem
To jest twoja odpowiedzialność jako podróżnego, aby upewnić się, że nazwisko na bilecie jest poprawne i zgodne z twoim paszportem. Sprawdź, czy twoje nazwisko jest poprawnie napisane i czy jest zapisane w taki sam sposób i w takiej samej kolejności jak w paszporcie. Pisownia musi zgadzać się z tą podaną w maszynowo czytelnej części paszportu. Większość linii lotniczych wymaga, aby bilety lotnicze z błędnie napisanymi nazwiskami lub nazwiskami niezgodnymi z paszportem zostały zmienione, a czasem konieczne jest wystawienie nowego biletu za pełną opłatą. Dodatkowo mogą zostać naliczone opłaty administracyjne. Sprawdź pisownię nazwiska, jak tylko otrzymasz potwierdzenie rezerwacji. OLKA Sportresor AB nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z błędnych informacji podanych przez klienta. 

Bilety lotnicze
Bilety lotnicze nie są dostarczane w formie papierowej, ale są elektroniczne i powiązane z numerem rezerwacji lotu, który otrzymałeś w potwierdzeniu rezerwacji. 

Jeśli nie skorzystasz z lotu wychodzącego z twojej zarezerwowanej podróży, jest to uznawane za "no-show", co automatycznie prowadzi do anulowania lotu powrotnego przez linię lotniczą. 
Odcinki lotu na twoim bilecie muszą być przestrzegane kolejno, i jeśli nie wykorzystasz biletu na konkretny odcinek, wszystkie pozostałe loty na bilecie zostaną anulowane. 

Dokumenty tożsamości
Jako uczestnik podróży powinni Państwo upewnić się, iż posiadają Państwo dokumenty niezbędne do jej realizacji jak np. ważny paszport, dowód osobisty i ewentualną wizę. Paszport musi być ważny przez cały czas trwania podróży. Wiele krajów wymaga ponadto, aby obowiązywał on co najmniej sześć miesięcy od terminu powrotu. 

Odprawa na lot
Większość linii lotniczych oferuje opcję odprawy online. Niektóre linie lotnicze pobierają opłatę od pasażerów, którzy nie dokonali odprawy online i zamiast tego odprawiają się na lotnisku. Podczas odprawy online należy podać numer rezerwacji lotu, swoje nazwisko lub adres e-mail. Odprawa online otwiera się zazwyczaj 24 godziny i zamyka 1 godzinę przed odlotem. Aby zarezerwować konkretne miejsce lub dodatkowy bagaż, należy w pierwszej kolejności skontaktować się z linią lotniczą. Jako uczestnik podróży są Państwo odpowiedzialni za to, aby zjawić się na lotnisku z odpowiednim wyprzedzeniem przed wylotem. Informacje odnośnie zasad obowiązujących w przypadku Państwa lotów znajdują się na stronie internetowej danej linii lotniczej. 

Zameldowanie w hotelu
Klient jest odpowiedzialny za wcześniejsze poinformowanie hotelu o ewentualnym późnym przyjeździe lub zameldowaniu, szczególnie ponieważ niektóre hotele nie świadczą usług przez całą dobę. Jeśli klient nie pojawi się w dniu zameldowania, ale przybędzie dzień później, zostanie to uznane za "no show". Hotel wówczas anuluje pobyt bez zwrotu kosztów za pierwszą lub kolejne noce. 

Podatek miejski (zwany również opłatą turystyczną) to opłata, która może zostać naliczona w wielu europejskich miastach przy pobycie w hotelach, kurortach, pensjonatach, hostelach, domach wakacyjnych lub podobnych miejscach. Zawsze płacona jest przez podróżnego na miejscu i jest wprowadzona w celu wsparcia lokalnej infrastruktury i poprawy sektora turystycznego. 

Zalecenia
Odnośnie wyjazdów do Anglii, Niemiec, Hiszpanii, Francji, Portugalii lub Włoch na mecz odbywający się w weekend zalecamy rezerwację od piątku do poniedziałku, ponieważ termin rozgrywki może ulec zmianie jeszcze w ostatnim tygodniu. Czasami mecze są przenoszone na piątek lub poniedziałek. W razie przesunięcia terminu rozgrywki pomagamy w zarezerwowaniu dodatkowego noclegu. Dodatkowe koszty ponosi klient. W razie przesunięcia terminu rozgrywki pomagamy w zarezerwowaniu dodatkowego noclegu. Mecze w środku tygodnia zaplanowane na wtorek lub środę mogą być rozegrane we wtorek, środę lub czwartek. Mecze w środku tygodnia zaplanowane na wtorek lub środę mogą być rozegrane we wtorek, środę lub czwartek. Nasza rekomendacja to podróż od wtorku do piątku. 

Warunki zmiany dat meczów
Czasami data meczu może zostać przesunięta i okres podróży musi zostać dostosowany, mimo że został potwierdzony, ponieważ nigdy nie jest gwarantowany w 100%. W przypadku takiej zmiany nie możesz anulować zakupu, zrezygnować (i uzyskać zwrotu pieniędzy) ani wymienić biletu na inny mecz. Zarezerwowane pakiety nie podlegają anulowaniu. 

W przypadku zmiany terminu meczu skutkującego jego rozegraniem w innym dniu niż zarezerwowany termin lotu i hotelu, obowiązują następujące zasady: 

Jeżeli Twoja rezerwacja lotu i hotelu została dokonana w OLKA, przełożymy Twój lot i pobyt w hotelu na nowy termin meczu. Należy pamiętać, że zmiana dat zakwaterowania w hotelu nie odbywa się automatycznie. Klient musi potwierdzić nowy termin pobytu w OLKA. Ewentualna różnice w cenie za loty i hotele z powodu nowych dat ponosi klient, chyba że wykupiona została polisa ubezpieczeniowa OLKA na zmianę terminu meczu. Ubezpieczenie to oznacza, że OLKA pokrywa wszystkie koszty związane ze zmianą/przedłużeniem pobyt w hotelach i loty zarezerwowanego przez OLKA. Przeczytaj więcej tutaj.