GWARANCJA COVID-19
Co się stanie, jeśli mecz zostanie odwołany lub ma być rozegrany przed pustymi trybunami?
WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE COVID-19
Okres pandemii COVID-19 to niepewny czas dla branży wydarzeń na żywo. W ciągu ostatniego roku stadiony sportowe były zamknięte dla widzów. Wraz z coraz bardziej pozytywnymi prognozami i rosnącą liczbą szczepień, coraz więcej lig piłkarskich ponownie otwiera swoje obiekty dla publiczności.
Bilety, które oferujemy w sprzedaży przez Internet, sprzedawane są w oparciu o 100% dostępność miejsc w danym obiekcie sportowym i zaktualizowanych przydziałach biletów, które możemy zaoferować w ramach współpracy z oficjalnymi partnerami. Pojemność obiektu sportowego może jednak ulec zmianie. Może się zdarzyć, że organizator wydarzenia, w którym chcesz wziąć udział, zmieni maksymalną liczbę widzów, a to z kolei sprawi, że zakupione przez nas bilety nie zostaną nam przydzielone.
Należy wziąć pod uwagę następujący scenariusz oraz rozwiązanie:
Rezerwujesz mecz lub inne wydarzenie, które później zostaje anulowane i nie będzie rozegrane w późniejszym terminie, liczba widzów zostanie zmniejszona (a klub anuluje bilety) lub mecz jest rozgrywany bez publiczności.
Jeśli wystąpi jedna z tych okoliczności, masz możliwość zachowania wpłaconej kwoty u nas i wykorzystania jej do opłacenia innego wydarzenia lub też zwrotu pełnej kwoty za elementy wyjazdu zarezerwowane w firmie OLKA. Zwrot jest rozliczany nie później niż dwa tygodnie od pierwotnej daty wydarzenia. Pamiętaj, że OLKA nie może anulować czy też zwrócić kosztów zarezerwowanych za naszym pośrednictwem biletów, z innych powodów niż wymienione powyżej. Oznacza to, że OLKA nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku nałożenia kwarantanny, zakazu wjazdu do danego miejsca itp.
Jeśli mecz/wydarzenie zostanie przełożone (postponed) z powodu COVID-19 i następnie przeniesione na późniejszy termin, zakupione bilety zachowują ważność na nowy termin.
Ważne! Możemy dokonać zwrotu wpłaconej kwoty tylko za elementy wyjazdu zarezerwowane w firmie OLKA. W przypadku rezerwacji transportu, zakwaterowania lub jakiejkolwiek innej część pakietu na własną rękę, nie oferujemy za nią zwrotu kosztów ani rekompensaty.
Pamiętaj, że obowiązkiem klienta jest zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w poszczególnych krajach oraz arenach sportowych oraz ewentualnymi restrykcjami.
Poniżej znajdziesz inne przydatne strony, które warto odwiedzić:
SWEDEN ABROAD
Ambasady Szwecji przekazują informacje podróżne skierowane do szwedzkich podróżnych i dotyczące poszczególnych krajów. W tym miejscu dowiesz się więcej.